Campania S.M.Y.L.E.

Inițiativa: Campania S.M.Y.L.E. - Social Media & Youth - Learning for Employment

Perioada: august - decembrie 2013

Obiectiv:

  • creșterea gradului de conștientizare privind importanța competențelor digitale în rândul tinerilor de 13-30 de ani din România pentru creșterea angajabilității;

Rezultate:

  • peste 60 de evenimente derulate în întreaga țară;

  • peste 3000 de beneficiari direcți, dintre care peste 200 de cadre didactice implicate;


Context:

Activitatea s-a derulat în cadrul proiectului cu același nume, organizat de GEYC cu sprijinul financiar al Comisiei Europene prin programul ”Tineret în acțiune” (1.1).

Cele două formate posibile pentru evenimentele organizate de partenerii locali selectați au fost:

  • Seminariile SMYLE, în care s-au prezentat informații, studii de caz, rapoarte, statistici ori s-au dezbătut principalele aspecte ale șomajului tinerilor la nivel local, în România și la nivelul UE.

  • Campaniile SMYLE, în care participanții au multiplicat informațiile aflate la seminarii, interacționând la nivelul comunității locale.

Coodonatorii de evenimente din Campania S.M.Y.L.E au primit Diploma de merit a GEYC pentru activitatea depusă


Echipa de la Școala Superioară Comercială "Nicolae Kretzulescu"